Tú decideixes / Tú decides

Català:
La participació ciutadana és una peça fonamental del sistema democràtic, un eix d'unió entre tots que comporta la millora dels
serveis i de la qualitat de vida de les persones, afavorint el diàleg i el consens, per això des de l’A.VV Xúquer ens agradaria saber que t’agradaria que féssim al nou casal, es a dir, tallers, conferencies, cursos, festes, etc. Creiem que per poder desenvolupar activitats es necessari saber quines son les necessitats del nostre barri.
Ja tens a la bústia una enquesta perquè l’ompliu i la dipositeu en una bústia als llocs indicats. A principis de maig farem una sessió informativa on donarem els resultats i debatrem sobre elles.

Español:
La participación ciudadana es una pieza fundamental del sistema democrático, un eje de unión entre todos que comporta la mejora de los servicios y de la calidad de vida de las personas, favoreciendo el dialogo y el consenso, por eso desde la A.VV Xúquer nos gustaría saber que te gustaría que hagamos en el nuevo casal, es decir, talleres, conferencias, cursos, fiestas, etc. Creemos que para poder desarrollar actividades es necesario saber cuales son las necesidades de nuestro barrio.
Ya tienes en el buzón una encuesta para que la rellenéis y la depositéis en un buzón en los lugares indicados. A principios de mayo realizaremos una sesión informativa donde daremos los resultados y debatiremos sobre ellas.

LLOCS de la bústia
LUGARES del buzón

Del 8 al 15 al forn BonPa.
Del 16 al 22 al forn Mullor.
Del 23 al 26 a La esquinitia.
Del 27 al 30 al Siglo XXI

Permanentment a la bústia del casal i al nostre e-mail
Permanentemente al buzón del casal y a nuestro e-mail

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Quien somos donde estamos

Know us

Our Team

Contact us

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *